Van vele kilometers en een houten kont

25 mei 2013 - Kuta, Indonesië

Java is op! Bram is aangekomen op Bali.

Voor het zover was moesten er vele kilometers en uurtjes doorgebracht worden in een bus. Eerst de reis naar het Yoschi's hotel bij Mt Bromo. Vanaf hier is hij 's ochtends vroeg (half 4 in de jeep) omhoog gegaan om de zon op te zien komen (helaas was het bewolkt) en vervolgens een hike te maken rond een vulkaan. Het was boven slechts 4 graden, maar Bram is natuurlijk een bikkel en deed het zonder jas en handschoenen!

Na Mt. Bromo volgde er nog een reis van 14 uur in een bus met als resultaat een houten kont. Maar wel de moeite waard want hij zit nu op Bali; Kayun hostel aan Kuta Beach. De foto's zeggen genoeg denk ik.

1. Opa:
    27 mei 2013
    Hoi Grote Vriend, Ach wat mooi dat jij nu al die knappe vrouwen ziet waarmee Bali zo bekend is. Maar niet mee naar huis nemen hoor want dan krijg je met een heleboel mensen grote ruzie.
    Heel wat jaren geleden hebben we van vrienden die op Bali waren geweest een hele mooie zilveren motor van filigraan zilver gekregen, misschien heb je hem wel eens gezien bij ons. Wellicht lukt het je zo iets mee naar huis te nemen. Maar heb maar veel plezier en dus vele groetjes en xxxxxxx van
    Oma & Opa.