Kleine deuk in de plannen

26 maart 2013 - Koh Lanta, Thailand

Ik heb weer even telefonisch contact gehad met onze globetrotter, is wel weer eens leuk om z'n stem te horen! Helaas was de aanleiding wat minder leuk; hij belde vanuit het ziekenhuis.

Op de terugweg van een leuk avondje uit gleed Bram bij het linksaf slaan op een kruising met de scooter de berm in. Voor zover ik het verhaal begrepen heb is hij daarbij over de weg geschuurd en heeft hij schaafwonden opgelopen aan handen en knie. Alleen zijn teen kwam er iets minder goed vanaf. Hij is onder lokale verdoving geopereerd aan zijn teen. Vandaag is hij terug geweest naar het ziekenhuis en is het verband verschoond, het zag er gelukkig goed uit.

Ik weet niet of hij nu de full moon party nog wel heeft gehaald of gaat halen, deze is namelijk op de 27ste :-( Hij zal het nu een tijdje rustig aan moeten doen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Opa:
    27 maart 2013
    Hallo Grote Vriend, van harte beterschap gewenst en voortaan wat voorzichtiger zijn met de scooter en misschien is het ook wel een klein beetje je eigen schuld, had je maar eerst bij Opa rijles moeten nemen. Probeer echter toch maar veel te genieten en ontvang de allerhartelijkste groeten van
    Oma & Opa.