Koh Phangan

25 maart 2013 - Koh Phangan, Thailand

Aangekomen in Koh Phangang, de plek waar de full moon party is op de 27ste. (aan de foto's te zien hebben ze die al gehad)

De dames Sharon en Milou zijn nu ook toegevoegd aan het reisgezelschap.

De dagelijkse bezigheden bestaan er volgens mij uit: zwemmen, zwemmen, zonnen, zwemmen en 's avonds gezelligheid. De foto's zeggen genoeg. Toen ik met Bram aan het whatsappen was zaten ze net in een restaurant en hadden ze behoorlijk heet gegeten, maar ja met een biertje spoel je dat weer lekker weg.

De foto met de minnie mouse oortjes is niet echt toegelicht door Bram, deze kwam nadat ik gevraagd had wat hij zoal 's avonds doet en of het makkelijk is om vriendjes te maken.............

Ze verblijven nu in een bungalow aan het strand (zie foto).

Bram vindt dit de mooiste plek tot nu toe, weer een klein paradijsje :-) met heel veel plambomen.

Helaas is hij nu wel aan het vervellen dus we moeten nog even wachten op een foto van zijn gebruind lichaam.